Uszczelka głowicy Skoda FABIA III Kombi (NJ5) (od 2014.08) 1.0 TSI Kombi 95KM, 70kW (2014.08 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 26
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Skoda FABIA III Kombi (NJ5) 1.0 TSI
Marka:
Skoda
Model(typ):
FABIA III Kombi (NJ5)
Produkcja od:
2017.05
Moc silnika [kW]:
70
Moc silnika [KM]:
95
Pojemność rzeczywista [ccm]:
999
Pojemność litry:
1
Liczba cylindrów:
3
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kombi
CHZB,DKLD
2017.05