Uszczelka głowicy Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) (1990.05 - 1999.08) 1.4 liftback 78KM, 57kW (1990.05 - 1998.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 32
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Renault CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.4
Marka:
Renault
Model(typ):
CLIO I (B/C57_, 5/357_)
Produkcja od:
1990.05
Produkcja do:
1998.02
Moc silnika [kW]:
57
Moc silnika [KM]:
78
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1390
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
E6J 712,E6J 713,E6J 760
1990.05
1998.02