Uszczelka Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) (od 1996.07) 3.0 V6 (K96W) samochód terenowy zamknięty 170KM, 125kW (2000.06 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Mitsubishi PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 3.0 V6 (K96W)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
PAJERO SPORT I (K7_, K9_)
Produkcja od:
2000.06
Moc silnika [kW]:
125
Moc silnika [KM]:
170
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2972
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
6G72 (SOHC 24V)
2000.06