Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09)

Układ Kierowniczy ELRING Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) ELRING
Układ Kierowniczy JP GROUP Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) JP GROUP
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy A.B.S. Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) A.B.S.
Układ Kierowniczy AKRON-MALÒ Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) AKRON-MALÒ
Układ Kierowniczy AUTOFREN SEINSA Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) AUTOFREN SEINSA
Układ Kierowniczy BENDIX Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) BENDIX
Układ Kierowniczy BIRTH Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) BORG & BECK
Układ Kierowniczy CEVAM Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) CEVAM
Układ Kierowniczy CORTECO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) CORTECO
Układ Kierowniczy DENCKERMANN Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) DENCKERMANN
Układ Kierowniczy DJ PARTS Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) DJ PARTS
Układ Kierowniczy DRI Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) DRI
Układ Kierowniczy DYS Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) DYS
Układ Kierowniczy ELSTOCK Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) ELSTOCK
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy ERT Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) ERT
Układ Kierowniczy EUROL Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) EUROL
Układ Kierowniczy FAG Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FAST Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) FAST
Układ Kierowniczy FLENNOR Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) FLENNOR
Układ Kierowniczy FRAP Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) GSP
Układ Kierowniczy HART Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) HART
Układ Kierowniczy HEPU Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) HEPU
Układ Kierowniczy IPARTS Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) IPARTS
Układ Kierowniczy IPD Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) IPD
Układ Kierowniczy LAUBER Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) LAUBER
Układ Kierowniczy LENCO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) LENCO
Układ Kierowniczy LIZARTE Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) LIZARTE
Układ Kierowniczy MAPCO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) MAPCO
Układ Kierowniczy MASTER-SPORT GERMANY Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Kierowniczy MAXGEAR Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) MAXGEAR
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy MOOG Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) MOOG
Układ Kierowniczy OCAP Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) OPTIMAL
Układ Kierowniczy ORIGINAL IMPERIUM Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Kierowniczy QUARO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) QUARO
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) SASIC
Układ Kierowniczy SIDEM Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) SWAG
Układ Kierowniczy TMI Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) TMI
Układ Kierowniczy TRW Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) TRW
Układ Kierowniczy URW Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) URW
Układ Kierowniczy VAICO Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Lancia DELTA I (831_) 2.0 16V HF Integrale (831AB.026) liftback 196KM, 144kW, benzyna (1989.03 - 1991.09) VEMA
Producent:TRW

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR135
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR135
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
57,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JTE235
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE235
Jednostka:
szt
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  158
Gwint wewnętrzny [mm]:  M12x1,5
Wymiar gwintu:  M10x1,25
Do 100 dni na zwrot
65,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
JAR161
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JAR161
Jednostka:
szt
Rozmiar gwintu 1:  M14x1,5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1,5
Długość całkowita [mm]:  278
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Lokalizacja w aucie:  Wewnątrz
Do 100 dni na zwrot
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRM427
niedostępny
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRM427
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1028
Długość zewnętrzna [mm]:  205
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12 x 1.5
Technika połączeń:  verzahnt
Długość przyłącza [mm]:  111
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  14,3
Długość przegub aksialny [mm]:  205
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
440,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 203,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP817
niedostępny
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP817
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]:  1021
Długość zewnętrzna [mm]:  184
Gwint zewn. 1 [mm]:  M12 x 1.5
Technika połączeń:  verzahnt
Długość przyłącza [mm]:  43
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.:  Z zazębieniem
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  54
Średnica wałka wejściowego przekładni kierowniczej:  17,5
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej:  43
Długość przegub aksialny [mm]:  184
Rozmiar gwintu przegub aksialny:  M12x1,5
Do 100 dni na zwrot
1690,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 911,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Wibracje kierownicy. Co zrobić, gdy kierownica drży lub wibruje?

Wibracje w samochodzie, cz. I. Skąd się biorą drgania na kierownicy?

W Waszym aucie pojawiły się jakieś niezidentyfikowane drgania? Rozchodzą się po nadwoziu, wyczuwalne są na pedale hamulca, ale przede wszystkim kumulują się na kierownicy? Przyczyn takich drgań może być więcej niż kilka, a ich wykrycie potrafi być nie lada wyzwaniem. Dlatego od razu przygotujcie sobie szkło powiększające i śmieszną czapeczkę Sherlocka Holmesa, bo czeka Was poważne dochodzenie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze