Uchwyty tłumika Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW (1998.02 - 2000.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 6
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?
Czujnik liniowy A/F, czyli nowy rodzaj czujnika tlenu. Czym jest, jak działa i do czego jest wykorzystywany?
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
1998.02
Produkcja do:
2000.11
Moc silnika [kW]:
72
Moc silnika [KM]:
98
Pojemność oficjalna [ccm]:
1994
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1994
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
20 T2N
1998.02
2000.11