Turbosprężarka Audi TT Roadster (8N9) (1999.10 - 2006.12) 3.2 VR6 quattro kabriolet 250KM, 184kW (2003.07 - 2006.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Objawy uszkodzenia turbiny w samochodzie. Jak je rozpoznać i nie dać się naciągnąć na niepotrzebne wydatki?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Dane techniczne Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
TT Roadster (8N9)
Produkcja od:
2003.07
Produkcja do:
2006.06
Moc silnika [kW]:
184
Moc silnika [KM]:
250
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3189
Pojemność litry:
3.2
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
BPF,BPF,BPF,BPF,BHE
2003.07
2006.06