Tulejki korbowodu Citroën XSARA Break (N2) (1997.10 - 2010.03) 2.0 HDi 109 Kombi 109KM, 80kW (2001.05 - 2005.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Citroën XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109
Marka:
Citroën
Model(typ):
XSARA Break (N2)
Produkcja od:
2001.05
Produkcja do:
2005.08
Moc silnika [kW]:
80
Moc silnika [KM]:
109
Pojemność oficjalna [ccm]:
1997
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
przekładnia mechaniczna / opcjonalnie automatyczna
Rodzaj pojazdu:
kombi
RHZ (DW10ATED)
2001.05
2005.08