Tłumik samochodowy Mercedes-benz VARIO Wywrotka (od 1996.09) 813 D, 814 D (670.331, 670.332) Wywrotka 136KM, 100kW (1996.09 - 2013.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Przerdzewiały, dziurawy tłumik w samochodzie i 4 proste sposoby na to, jak go naprawić
Biały dym z rury wydechowej. W jaki sposób dochodzi do tego zjawiska? Co należy sprawdzić, gdy się pojawi?
Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?
Czy warto inwestować w sportowy tłumik do samochodu? Co faktycznie zyskacie dzięki założeniu go i ile taka przyjemność kosztuje?
Jak wyciszyć tłumik samochodowy? Co zrobić, gdy układ wydechowy zbytnio hałasuje?
Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?
Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?
Dane techniczne Mercedes-benz VARIO Wywrotka 813 D, 814 D (670.331, 670.332)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
VARIO Wywrotka
Produkcja od:
1996.09
Produkcja do:
2013.12
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność rzeczywista [ccm]:
4250
Pojemność litry:
4.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
wywrotka
OM 904.908
1996.09
2013.12