Tłok silnika kompletny Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) (1994.06 - 2002.12) 1.9 TD Kombi 90KM, 66kW (1997.02 - 2002.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 14
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Peugeot 306 Break (7E, N3, N5) 1.9 TD
Marka:
Peugeot
Model(typ):
306 Break (7E, N3, N5)
Produkcja od:
1997.02
Produkcja do:
2002.04
Moc silnika [kW]:
66
Moc silnika [KM]:
90
Pojemność oficjalna [ccm]:
1905
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1905
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
D8A (XUD9TE),DHY (XUD9TE)
1997.02
2002.04