Sterowanie skrzyni biegów Audi TT Roadster (8N9) (1999.10 - 2006.12) 3.2 VR6 quattro kabriolet 250KM, 184kW (2003.07 - 2006.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 24
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?
Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?
Dane techniczne Audi TT Roadster (8N9) 3.2 VR6 quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
TT Roadster (8N9)
Produkcja od:
2003.07
Produkcja do:
2006.06
Moc silnika [kW]:
184
Moc silnika [KM]:
250
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3189
Pojemność litry:
3.2
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
BPF,BPF,BPF,BPF,BHE
2003.07
2006.06