Sterowanie skrzyni biegów Audi TT Roadster (8N9) (1999.10 - 2006.12) 1.8 T kabriolet 180KM, 132kW (1999.10 - 2006.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 39
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Co warto wiedzieć o skrzyniach biegów Selespeed i Dualogic? Jak wygląda naprawa i eksploatacja tych konstrukcji?
Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?
Dane techniczne Audi TT Roadster (8N9) 1.8 T
Marka:
Audi
Model(typ):
TT Roadster (8N9)
Produkcja od:
1999.10
Produkcja do:
2006.06
Moc silnika [kW]:
132
Moc silnika [KM]:
180
Pojemność oficjalna [ccm]:
1781
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1781
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
5
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
AJQ,APP,AUQ,AWP,AWP,ATC
1999.10
2006.06