Sterowanie i hydraulika Toyota HIACE IV Autobus (_H1_) (1987.08 - 2004.12) 2.4 (RZH103, RZH183) Autobus 120KM, 88kW (1989.08 - 2003.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Toyota HIACE IV Autobus (_H1_) 2.4 (RZH103, RZH183)
Marka:
Toyota
Model(typ):
HIACE IV Autobus (_H1_)
Produkcja od:
1989.08
Produkcja do:
1995.08
Moc silnika [kW]:
88
Moc silnika [KM]:
120
Pojemność oficjalna [ccm]:
2438
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2438
Pojemność litry:
2.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
Autobus
2RZ-E
1989.08
1995.08