Sterowanie i hydraulika Mitsubishi GALANT VI Sedan (E3_A) (1987.11 - 1993.03) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A) sedan 144KM, 106kW (1987.11 - 1992.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Mitsubishi GALANT VI Sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V (E39A, E38A, E33A)
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
GALANT VI Sedan (E3_A)
Produkcja od:
1987.11
Produkcja do:
1992.10
Moc silnika [kW]:
106
Moc silnika [KM]:
144
Pojemność oficjalna [ccm]:
1983
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
4G63 (DOHC 16V)
1987.11
1992.10