Sterowanie i hydraulika Land Rover FREELANDER I (L314) (1998.02 - 2006.10) 2.0 DI 4x4 samochód terenowy zamknięty 98KM, 72kW (1998.02 - 2000.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Land Rover FREELANDER I (L314) 2.0 DI 4x4
Marka:
Land Rover
Model(typ):
FREELANDER I (L314)
Produkcja od:
1998.02
Produkcja do:
2000.11
Moc silnika [kW]:
72
Moc silnika [KM]:
98
Pojemność oficjalna [ccm]:
1994
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1994
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Typ hamulców:
tarcza / bęben
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Transmisja:
przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
20 T2N
1998.02
2000.11