Sterowanie i hydraulika Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) (2010.04 - 2019.06) 1.6 EcoBoost nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 182KM, 134kW (2010.12 - 2019.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 48
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Ford C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 1.6 EcoBoost
Marka:
Ford
Model(typ):
C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU)
Produkcja od:
2010.12
Moc silnika [kW]:
134
Moc silnika [KM]:
182
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1596
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
JTDA,JTDB
2010.12