Sterowanie i hydraulika Chevrolet SPARK (M300) (od 2009.12) 1.0 liftback 68KM, 50kW (2010.03 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 2
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Opel Easytronic – solidna konstrukcja czy przekleństwo każdego kierowcy? Poznajcie opinie o tej przekładni
Kod/symbol skrzyni biegów. Jak go określić, gdzie szukać i na co uważać podczas jego odczytywania?
Skrzynia biegów Mercedes Autotronic. Co wpływa na koszty jej eksploatacji? Czy naprawa tej przekładni jest bardzo wymagająca?
DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji
Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?
Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?
Czy wymiana oleju w automatycznych skrzyniach biegów jest konieczna? A jeśli tak, to kiedy i jak należy ją przeprowadzić?
Dane techniczne Chevrolet SPARK (M300) 1.0
Marka:
Chevrolet
Model(typ):
SPARK (M300)
Produkcja od:
2010.03
Moc silnika [kW]:
50
Moc silnika [KM]:
68
Pojemność rzeczywista [ccm]:
995
Pojemność litry:
1
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
LMT
2010.03