Śruby głowicy Vw GOLF II (19E, 1G1) (1983.08 - 1992.12) 1.8 GTI liftback 107KM, 79kW (1985.08 - 1987.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 15
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI
Marka:
Vw
Model(typ):
GOLF II (19E, 1G1)
Produkcja od:
1985.08
Produkcja do:
1987.10
Moc silnika [kW]:
79
Moc silnika [KM]:
107
Pojemność oficjalna [ccm]:
1760
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1781
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
liftback
RD
1985.08
1987.10