Sonda lambda Mazda MX-5 II (NB) (1998.01 - 2005.10) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 140KM, 103kW (1998.05 - 2005.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 0
Sortuj:
Widok:
z 0
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Uszczelniacze zaworowe do wymiany. Jak rozpoznać, że ich czas już nadszedł i czym może grozić ignorowanie ich nieszczelności?
Dane techniczne Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C)
Marka:
Mazda
Model(typ):
MX-5 II (NB)
Produkcja od:
1998.05
Produkcja do:
2005.10
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność oficjalna [ccm]:
1840
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1840
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
BP5A,BP6J
1998.05
2005.10