Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Skrzynia Biegów JP GROUP do Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02)

Skrzynia Biegów CORTECO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) CORTECO
Skrzynia Biegów SWAG Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SWAG
Skrzynia Biegów ALCO FILTER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) ALCO FILTER
Skrzynia Biegów ASHIKA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) ASHIKA
Skrzynia Biegów BLUE PRINT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) BLUE PRINT
Skrzynia Biegów DENCKERMANN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DENCKERMANN
Skrzynia Biegów DT SPARE PARTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) DT SPARE PARTS
Skrzynia Biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) FEBI BILSTEIN
Skrzynia Biegów HENGST FILTER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) HENGST FILTER
Skrzynia Biegów HOFFER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) HOFFER
Skrzynia Biegów JAPANPARTS Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) JAPANPARTS
Skrzynia Biegów JAPKO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) JAPKO
Skrzynia Biegów JC PREMIUM Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) JC PREMIUM
Skrzynia Biegów JP GROUP Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) JP GROUP
Skrzynia Biegów KNECHT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) KNECHT
Skrzynia Biegów MAHLE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MAHLE
Skrzynia Biegów MANN-FILTER Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MANN-FILTER
Skrzynia Biegów MEAT & DORIA Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MEAT & DORIA
Skrzynia Biegów MEYLE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) MEYLE
Skrzynia Biegów ORIGINAL IMPERIUM Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) ORIGINAL IMPERIUM
Skrzynia Biegów SCT - MANNOL Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SCT - MANNOL
Skrzynia Biegów SIDAT Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) SIDAT
Skrzynia Biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Skrzynia Biegów VAICO Mercedes-benz T1 Autobus (602) 310 D 2.9 Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (1989.06 - 1996.02) VAICO
Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1331900100
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
1331900100
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  184
Szerokość [mm]:  164
Wysokość [mm]:  21
Rodzaj filtra:  Wkład filtra
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Skrzynia Biegów

Skrzynia Audi Multitronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Audi Multitronic – bezstopniowa skrzynia biegów o fatalnej opinii wśród kierowców. Czy naprawdę jest się czego obawiać?

Niewiele nazw budzi w polskich kierowcach równie wiele obaw, co „Multitronic”. Ta niesławna bezstopniowa skrzynia biegów używana w samochodach marki Audi kojarzy nam się z reguły jednoznacznie – z częstymi awariami i bardzo wysokimi kosztami napraw. Czy słusznie? Czy Multitronic to naprawdę samo zło i brak jakichkolwiek zalet?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Steptronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Skrzynia biegów Steptronic. Jak wygląda jej naprawa? Jakie opinie krążą o tej przekładni?

Ilość i różnorodność przekładni automatycznych jest dziś tak duża, iż czasami naprawdę trudno się w nich rozeznać. To utrudnienie sprawia, że właściciele BMW ze skrzynią biegów Steptronic często sami nie wiedzą, co tak naprawdę posiadają. A co wiedzieć powinni?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Sportshift - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Różne oblicza skrzyni biegów Sportshift. Z czym tak naprawdę mamy tu do czynienia? Jak wygląda eksploatacja Sportshift?

Dla zdecydowanej większości kierowców skrzynia biegów Sportshift jest po prostu kolejną wersją dość popularnej przekładni półautomatycznej. Gdy jednak ktoś zaczyna bardziej interesować się tematem, może wpaść w niemałą dezorientację. Dlaczego?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Volvo Geartronic - naprawa, opinie, koszty eksploatacji

Czy Volvo straciło na renomie po wprowadzeniu skrzyni biegów Geartronic? Jakim awariom ulega i jak wygląda ich naprawa?

Kiedyś w branży motoryzacyjnej mówiło się o niemieckiej solidności. Później doszła do tego również japońska trwałość. Dziś wiemy już, że nawet ta japońska trwałość nie zawsze jest taka trwała, co pokazuje m.in. przykład skrzyni biegów Geartronic od Volvo.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze