Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania Mazda MX-5 II (NB) (1998.01 - 2005.10) 1.8 16V (NB8C) kabriolet 139KM, 102kW (2000.11 - 2005.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 42
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
System kontroli trakcji – ASR
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
Dane techniczne Mazda MX-5 II (NB) 1.8 16V (NB8C)
Marka:
Mazda
Model(typ):
MX-5 II (NB)
Produkcja od:
2000.11
Produkcja do:
2005.10
Moc silnika [kW]:
102
Moc silnika [KM]:
139
Pojemność oficjalna [ccm]:
1840
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1840
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
BP6J
2000.11
2005.10