Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER do Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09)

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Jeep GRAND CHEROKEE II (WJ, WG) 2.7 CRD 4x4 samochód terenowy zamknięty 163KM, 120kW, olej napędowy (2001.10 - 2005.09) VAICO
Producent:LAUBER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LAUBER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
55.1505
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LAUBER
Kod:
55.1505
Jednostka:
szt
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Gwarancja:  2 lata gwarancji
Ograniczenia producenta:  SAGINAW
Do 100 dni na zwrot
496,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze