Prowadnica zaworu oraz uszczelki Toyota CAMRY Kombi (_V1_) (1991.06 - 1997.08) 3.0 (VCV10_) Kombi 188KM, 138kW (1991.09 - 1996.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 48
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Toyota CAMRY Kombi (_V1_) 3.0 (VCV10_)
Marka:
Toyota
Model(typ):
CAMRY Kombi (_V1_)
Produkcja od:
1991.09
Produkcja do:
1996.07
Moc silnika [kW]:
138
Moc silnika [KM]:
188
Pojemność oficjalna [ccm]:
2959
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2959
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
3VZ-FE
1991.09
1996.07