Prowadnica zaworu oraz uszczelki Saab 9-5 Kombi (YS3E) (1998.10 - 2009.12) 3.0 V6t Kombi 200KM, 147kW (1998.10 - 2009.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 45
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Saab 9-5 Kombi (YS3E) 3.0 V6t
Marka:
Saab
Model(typ):
9-5 Kombi (YS3E)
Produkcja od:
1998.10
Produkcja do:
2009.12
Moc silnika [kW]:
147
Moc silnika [KM]:
200
Pojemność oficjalna [ccm]:
2962
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2962
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia automatyczna
Rodzaj pojazdu:
kombi
B308E
1998.10
2009.12