Prowadnica zaworu oraz uszczelki Renault MEGANE III Coupe (DZ0/1_) (od 2008.11) 2.0 CVT (DZ0G, DZ1E) coupe 140KM, 103kW (2009.05 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 12
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Renault MEGANE III Coupe (DZ0/1_) 2.0 CVT (DZ0G, DZ1E)
Marka:
Renault
Model(typ):
MEGANE III Coupe (DZ0/1_)
Produkcja od:
2009.05
Moc silnika [kW]:
103
Moc silnika [KM]:
140
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
coupe
M4R 711
2009.05