Prowadnica zaworu oraz uszczelki Porsche PANAMERA (971) (od 2016.05) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFH1, 97BFH1) liftback 550KM, 404kW (2017.05 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 4
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Porsche PANAMERA (971) 4.0 Turbo S E-Hybrid (97AFH1, 97BFH1)
Marka:
Porsche
Model(typ):
PANAMERA (971)
Produkcja od:
2017.07
Moc silnika [kW]:
404
Moc silnika [KM]:
550
Pojemność rzeczywista [ccm]:
3996
Pojemność litry:
4
Liczba cylindrów:
8
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Hybryda
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
Hybryda silnik benzynowy / elektryczny
Rodzaj pojazdu:
liftback
MCV.DA
2017.07