Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot J5 Skrzynia (280L) (1981.09 - 1990.09) 1.8 Skrzynia 69KM, 51kW (1983.01 - 1988.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 14
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot J5 Skrzynia (280L) 1.8
Marka:
Peugeot
Model(typ):
J5 Skrzynia (280L)
Produkcja od:
1983.01
Produkcja do:
1988.11
Moc silnika [kW]:
51
Moc silnika [KM]:
69
Pojemność oficjalna [ccm]:
1783
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1796
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
Furgon
169B (XM7T)
1983.01
1988.11