Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 405 I (15B) (1987.01 - 1993.12) 1.9 Sport MI-16 sedan 158KM, 116kW (1987.07 - 1992.11)
Liczba produktów dla wybranego auta: 47
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 405 I (15B) 1.9 Sport MI-16
Marka:
Peugeot
Model(typ):
405 I (15B)
Produkcja od:
1987.07
Produkcja do:
1992.11
Moc silnika [kW]:
116
Moc silnika [KM]:
158
Pojemność oficjalna [ccm]:
1891
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1905
Pojemność litry:
1.9
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
sedan
D6C (XU9J4)
1987.07
1992.11