Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 306 Kabriolet (7D, N3, N5) (1994.01 - 2002.04) 1.8 16V kabriolet 110KM, 81kW (1997.05 - 2002.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 66
Sortuj:
Widok:
z 3
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 306 Kabriolet (7D, N3, N5) 1.8 16V
Marka:
Peugeot
Model(typ):
306 Kabriolet (7D, N3, N5)
Produkcja od:
1997.05
Produkcja do:
2002.04
Moc silnika [kW]:
81
Moc silnika [KM]:
110
Pojemność oficjalna [ccm]:
1761
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1761
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
LFY (XU7JP4)
1997.05
2002.04