Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 106 I (1A, 1C) (1991.08 - 1996.04) 1.6 liftback 88KM, 65kW (1993.06 - 1996.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 52
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.6
Marka:
Peugeot
Model(typ):
106 I (1A, 1C)
Produkcja od:
1993.06
Produkcja do:
1996.04
Moc silnika [kW]:
65
Moc silnika [KM]:
88
Pojemność oficjalna [ccm]:
1587
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1587
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
liftback
NFZ (TU5JP)
1993.06
1996.04