Prowadnica zaworu oraz uszczelki Peugeot 106 I (1A, 1C) (1991.08 - 1996.04) 1.5 D liftback 58KM, 43kW (1994.06 - 1996.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 108
Sortuj:
Widok:
z 4
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 106 I (1A, 1C) 1.5 D
Marka:
Peugeot
Model(typ):
106 I (1A, 1C)
Produkcja od:
1994.06
Produkcja do:
1996.04
Moc silnika [kW]:
43
Moc silnika [KM]:
58
Pojemność oficjalna [ccm]:
1527
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1527
Pojemność litry:
1.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Silnik z zamkniętą komorą spalania
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
liftback
VJZ (TUD5),VJY (TUD5)
1994.06
1996.04