Prowadnica zaworu oraz uszczelki Kia OPTIMA (FSGDS6B) (od 2010.01) 2.0 CVVT Hybrid sedan 150KM, 110kW (2012.03 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 0
Sortuj:
Widok:
z 0
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Kia OPTIMA (FSGDS6B) 2.0 CVVT Hybrid
Marka:
Kia
Model(typ):
OPTIMA (FSGDS6B)
G4NE