Prowadnica zaworu oraz uszczelki Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) (1998.04 - 2001.02) 1.4 16V (MB8) Kombi 75KM, 55kW (1998.04 - 2001.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 34
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Honda CIVIC VI Aerodeck (MB, MC) 1.4 16V (MB8)
Marka:
Honda
Model(typ):
CIVIC VI Aerodeck (MB, MC)
Produkcja od:
1998.04
Produkcja do:
2001.02
Moc silnika [kW]:
55
Moc silnika [KM]:
75
Pojemność oficjalna [ccm]:
1396
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1396
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Transmisja:
przekładnia mechaniczna
Rodzaj pojazdu:
kombi
D14A7
1998.04
2001.02