Prowadnica zaworu oraz uszczelki Ford TRANSIT TOURNEO Autobus (1994.08 - 2000.12) 2.5 DI Autobus 69KM, 51kW (1994.11 - 2000.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 26
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford TRANSIT TOURNEO Autobus 2.5 DI
Marka:
Ford
Model(typ):
TRANSIT TOURNEO Autobus
Produkcja od:
1994.11
Produkcja do:
2000.12
Moc silnika [kW]:
51
Moc silnika [KM]:
69
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2496
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
4FA,4FD,4FB,4FC
1994.11
2000.12