Pompa sprzęgła Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) (od 1996.09) 615 D, 616 D (668.351, 668.352, 668.353) Skrzynia 156KM, 115kW (1998.09 - 2013.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 37
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Mercedes-benz VARIO Skrzynia (B667, B670, B668) 615 D, 616 D (668.351, 668.352, 668.353)
Marka:
Mercedes-benz
Model(typ):
VARIO Skrzynia (B667, B670, B668)
Produkcja od:
1998.09
Moc silnika [kW]:
115
Moc silnika [KM]:
156
Pojemność rzeczywista [ccm]:
4250
Pojemność litry:
4.3
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Furgon / kombi
OM 904.923,OM 900.918
1998.09