Pompa podciśnieniowa Toyota LITEACE Autobus (_M3_) (1985.09 - 1992.01) 1.5 (KM30LG) Autobus 71KM, 52kW (1989.07 - 1992.01)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Toyota LITEACE Autobus (_M3_) 1.5 (KM30LG)
Marka:
Toyota
Model(typ):
LITEACE Autobus (_M3_)
Produkcja od:
1989.07
Produkcja do:
1992.01
Moc silnika [kW]:
52
Moc silnika [KM]:
71
Pojemność oficjalna [ccm]:
1486
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1486
Pojemność litry:
1.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
Autobus
5K
1989.07
1992.01