Pompa podciśnieniowa Renault TRAFIC II Autobus (JL) (od 2001.03) 2.5 dCi 145 (JL0J) Autobus 146KM, 107kW (2006.08 - )
Liczba produktów dla wybranego auta: 15
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 145 (JL0J)
Marka:
Renault
Model(typ):
TRAFIC II Autobus (JL)
Produkcja od:
2006.08
Moc silnika [kW]:
107
Moc silnika [KM]:
146
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2464
Pojemność litry:
2.5
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
Autobus
G9U 630
2006.08