Pompa podciśnieniowa Porsche 911 (1963.01 - 1990.11) 2.0 T coupe 110KM, 81kW (1968.08 - 1972.02)
Liczba produktów dla wybranego auta: 17
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Porsche 911 2.0 T
Marka:
Porsche
Model(typ):
911
Produkcja od:
1968.08
Produkcja do:
1972.02
Moc silnika [kW]:
81
Moc silnika [KM]:
110
Pojemność oficjalna [ccm]:
1977
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1991
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
bez katalizatora
Rodzaj pojazdu:
coupe
901.03,901.13
1968.08
1972.02