Pompa podciśnieniowa Peugeot 406 Break (8E/F) (1996.10 - 2004.10) 2.2 HDi Kombi 133KM, 98kW (2000.03 - 2004.10)
Liczba produktów dla wybranego auta: 16
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Peugeot 406 Break (8E/F) 2.2 HDi
Marka:
Peugeot
Model(typ):
406 Break (8E/F)
Produkcja od:
2000.03
Produkcja do:
2004.10
Moc silnika [kW]:
98
Moc silnika [KM]:
133
Pojemność oficjalna [ccm]:
2179
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2179
Pojemność litry:
2.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
olej napędowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
olej napędowy
Rodzaj pojazdu:
kombi
4HX (DW12TED4)
2000.03
2004.10