Pompa podciśnieniowa Ford MAVERICK (UDS, UNS) (1993.02 - 1998.04) 2.4 i SUV 124KM, 91kW (1993.02 - 1996.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Ford MAVERICK (UDS, UNS) 2.4 i
Marka:
Ford
Model(typ):
MAVERICK (UDS, UNS)
Produkcja od:
1993.02
Produkcja do:
1996.08
Moc silnika [kW]:
91
Moc silnika [KM]:
124
Pojemność oficjalna [ccm]:
2389
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2389
Pojemność litry:
2.4
Liczba cylindrów:
4
Ilość drzwi:
3
Napięcie zasilania:
12
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
samochód terenowy zamknięty
KA24E
1993.02
1996.08