Pompa oleju Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) (1999.12 - 2002.12) 1.8 i (CH6) liftback 136KM, 100kW (1999.12 - 2002.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 5
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Dane techniczne Honda ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 1.8 i (CH6)
Marka:
Honda
Model(typ):
ACCORD VI Hatchback (CH, CL)
Produkcja od:
1999.12
Produkcja do:
2002.12
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność oficjalna [ccm]:
1850
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1850
Pojemność litry:
1.8
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Typ hamulców:
Hamulce tarczowe
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
liftback
F18B4,F18B2
1999.12
2002.12