Pompa oleju Audi R8 Spyder (427, 429) (2010.02 - 2015.07) 5.2 FSI quattro kabriolet 560KM, 412kW (2011.11 - 2015.07)
Liczba produktów dla wybranego auta: 1
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Czym jest smok oleju? Jaką funkcję w układzie smarowania silnika pełni ten właśnie element?
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jakie objaw daje uszkodzona pompa oleju? Co jeszcze może wpływać na niskie ciśnienie oleju w układzie smarowania?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Dane techniczne Audi R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro
Marka:
Audi
Model(typ):
R8 Spyder (427, 429)
Produkcja od:
2011.11
Produkcja do:
2015.07
Moc silnika [kW]:
412
Moc silnika [KM]:
560
Pojemność rzeczywista [ccm]:
5204
Pojemność litry:
5.2
Liczba cylindrów:
10
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
Wtrysk bezpożredni
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
CMPA
2011.11
2015.07