Płyn hydrauliczny Peugeot 605 (6B) (1989.06 - 1999.09) 2.0 Turbo sedan 141KM, 104kW (1992.07 - 1999.09)
Liczba produktów dla wybranego auta: 408
Sortuj:
Widok:
z 14
Artykuły powiązane
Dlaczego sprzęgło hałasuje? Co może być przyczyną głośnej pracy sprzęgła i w jaki sposób należy w takich przypadkach postępować?
Sprzęgło zaczęło się ślizgać? Jak rozpoznać, że to właśnie sprzęgło i co zrobić, kiedy pojawi się ten problem?
Zamarznięte sprzęgło i skrzynia biegów. Czy to w ogóle możliwe? Jak się uchronić przed tego typu problemami?
Kiedy sprzęgło przestaje się wysprzęglać. Jak rozpoznać nadchodzące problemy? Co je powoduje i jak należy sobie z nimi radzić?
Sprzęgło DSG, jego budowa i działanie. Ile kosztuje wymiana sprzęgła w skrzyni DSG?
Koniec mechanicznego połączenia pedału ze sprzęgłem?
Jak rozpoznać objawy zużytego wysprzęglika? Czym różnią się od objawów zużytej pompki sprzęgła?
Dane techniczne Peugeot 605 (6B) 2.0 Turbo
Marka:
Peugeot
Model(typ):
605 (6B)
Produkcja od:
1992.07
Produkcja do:
1999.09
Moc silnika [kW]:
104
Moc silnika [KM]:
141
Pojemność oficjalna [ccm]:
1998
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1998
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
RGY (XU10J2TE)
1992.07
1999.09