Pierścienie uszczelniające Fiat MULTIPLA (186_) (1999.04 - 2010.06) 1.6 (186AXC1A, 186BMC1A, 186BXC1A) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 103KM, 76kW (2000.09 - 2010.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 22
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Awaria króćca głowicy układu chłodzenia. Z jakich przyczyn do niej dochodzi i jak należy powstępować w przypadku usterki?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Fiat MULTIPLA (186_) 1.6 (186AXC1A, 186BMC1A, 186BXC1A)
Marka:
Fiat
Model(typ):
MULTIPLA (186_)
Produkcja od:
2000.09
Produkcja do:
2010.06
Moc silnika [kW]:
76
Moc silnika [KM]:
103
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1596
Pojemność litry:
1.6
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
nadwozie wielkopojemne (MPV)
182 B6.000
2000.09
2010.06