Pasek rozrządu Vw GOLF III Variant (1H5) (1993.07 - 1999.04) 2.0 Syncro Kombi 115KM, 85kW (1995.08 - 1999.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 27
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Rozrząd. Jak działa? Jak o niego dbać? O czym pamiętać podczas jego wymiany?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw GOLF III Variant (1H5) 2.0 Syncro
Marka:
Vw
Model(typ):
GOLF III Variant (1H5)
Produkcja od:
1995.08
Produkcja do:
1999.04
Moc silnika [kW]:
85
Moc silnika [KM]:
115
Pojemność oficjalna [ccm]:
1984
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1984
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd na 4 koła
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
kombi
AGG
1995.08
1999.04