Panewki korbowodowe Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) (1980.03 - 1989.04) 1.4 Autobus 48KM, 35kW (1980.03 - 1989.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 29
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 1.4
Marka:
Renault
Model(typ):
TRAFIC Autobus (T5, T6, T7)
Produkcja od:
1980.03
Produkcja do:
1989.04
Moc silnika [kW]:
35
Moc silnika [KM]:
48
Pojemność oficjalna [ccm]:
1387
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1397
Pojemność litry:
1.4
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
Autobus
847 701,C1J 700,847 700
1980.03
1989.04