Panewki korbowodowe Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) (1994.04 - 1999.04) 2000 GT 16V coupe 214KM, 157kW (1995.12 - 1999.04)
Liczba produktów dla wybranego auta: 33
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mitsubishi ECLIPSE II (D3_A) 2000 GT 16V
Marka:
Mitsubishi
Model(typ):
ECLIPSE II (D3_A)
Produkcja od:
1995.12
Produkcja do:
1999.04
Moc silnika [kW]:
157
Moc silnika [KM]:
214
Pojemność oficjalna [ccm]:
1997
Pojemność rzeczywista [ccm]:
1997
Pojemność litry:
2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
coupe
4G63-T (DOHC 16V)
1995.12
1999.04