Panewki korbowodowe Mazda 929 III (HC) (1987.05 - 1991.08) 3.0 i (HCSS) sedan 167KM, 123kW (1990.01 - 1991.06)
Liczba produktów dla wybranego auta: 9
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda 929 III (HC) 3.0 i (HCSS)
Marka:
Mazda
Model(typ):
929 III (HC)
Produkcja od:
1990.01
Produkcja do:
1991.06
Moc silnika [kW]:
123
Moc silnika [KM]:
167
Pojemność oficjalna [ccm]:
2918
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2954
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
sedan
JE3
1990.01
1991.06