Panewki korbowodowe Mazda 929 III (HC) (1987.05 - 1991.08) 2.2 i sedan 136KM, 100kW (1987.05 - 1988.12)
Liczba produktów dla wybranego auta: 39
Sortuj:
Widok:
z 2
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Mazda 929 III (HC) 2.2 i
Marka:
Mazda
Model(typ):
929 III (HC)
Produkcja od:
1987.05
Produkcja do:
1988.12
Moc silnika [kW]:
100
Moc silnika [KM]:
136
Pojemność oficjalna [ccm]:
2169
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2184
Pojemność litry:
2.2
Liczba cylindrów:
4
Liczba zaworów na cylinder:
3
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
sedan
F2-EGI
1987.05
1988.12