Panewki korbowodowe Bmw Z4 Roadster (E89) (2009.02 - 2016.08) sDrive 30 i kabriolet 258KM, 190kW (2009.02 - 2011.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 19
Sortuj:
Widok:
z 1
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Jak wyglądają kolejne stopnie zużycia panewki głównej i korbowodowej?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Bmw Z4 Roadster (E89) sDrive 30 i
Marka:
Bmw
Model(typ):
Z4 Roadster (E89)
Produkcja od:
2009.05
Moc silnika [kW]:
190
Moc silnika [KM]:
258
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2996
Pojemność litry:
3
Liczba cylindrów:
6
Liczba zaworów na cylinder:
4
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd tylnych kół
Rodzaj paliwa:
benzyna
Rodzaj pojazdu:
kabriolet
N52 B30 BF,N52 B30 A,N52 B30 B
2009.05