Osprzęt elektryczny silnika Vw GOLF III (1H1) (1989.10 - 1998.07) 2.8 VR6 liftback 174KM, 128kW (1992.01 - 1997.08)
Liczba produktów dla wybranego auta: 607
Sortuj:
Widok:
z 21
Artykuły powiązane
Benzynowy silnik FSI, czyli przykład nieudanej jednostki Volkswagena. Z jakimi problemami zmagają się jego właściciele?
Samochodowy silnik benzynowy z serii MPI. Jakie opinie krążą na jego temat? Czy są to opinie słuszne?
Liczy się przebieg, czy motogodziny? Co jest lepszym sposobem określania stopnia zużycia silnika spalinowego w samochodach osobowych?
Skąd się bierze ten dziwny hałas dobiegający spod maski? Jak rozpoznać źródło niepokojących dźwięków pracy silnika
W jaki sposób możecie samodzielnie wyczyścić kanały dolotowe i zawory ssące? Czy demontaż głowicy silnika jest tu konieczny?
Mała rzecz, a może skutecznie zatruć Ci życie. Czujnik temperatury silnika niezbędny do prawidłowej pracy motoru
Pompka z podgrzewaczem chłodziwa, czyli prosty sposób na uniknięcie problemów z zimnym rozruchem silnika
Dane techniczne Vw GOLF III (1H1) 2.8 VR6
Marka:
Vw
Model(typ):
GOLF III (1H1)
Produkcja od:
1992.01
Produkcja do:
1997.08
Moc silnika [kW]:
128
Moc silnika [KM]:
174
Pojemność oficjalna [ccm]:
2792
Pojemność rzeczywista [ccm]:
2792
Pojemność litry:
2.8
Liczba cylindrów:
6
ABS:
1
Liczba zaworów na cylinder:
2
Rodzaj silnika:
Silnik benzynowy
System tworzenia mieszanki paliwowej:
wtrysk do kolektora dolotowego / gaznik
Rodzaj napędu:
Napęd przednich kół
System hamulców:
hydrauliczny
Rodzaj paliwa:
benzyna
Katalizator:
z katalizatorem 3-drożnym
Rodzaj pojazdu:
liftback
AAA
1992.01
1997.08